گروه مالی مارکتینگ برادران فرازی

Farazi Brothers accounting group

گروه مالی مارکتینگ برادران فرازی
گروه مارکتینگ، مالی برادران فرازی

Farazi Brothers accounting group



معرفی نیروی آماده به کار به شرکت های دولتی و خصوصی



FaraziBrothers@gmail.com



بازاریابی

برندینگ

حسابداری

مشاوره مالی

حسابرسی داخلی

و...


آموزش خصوصی حسابداری





آدرس دفتر : مشهد
آموزشگاه : مشهد هاشمیه

تهران...



Mashhad, Iran

Tehran, Iran


.



جهت ارتباط کاری و آموزشی
FaraziBrothers@gmail.com







Branding


Marketing


Accounting



مایرا فلیکس مدیر برنامه ریزی های استراتژیک این شرکت در آمریکاست که با تیم حسابداری جهانی این شرکت همکاری دارد و در دفتر اصلی آن واقع در کالیفرنیا فعالیت می کند.

او کارش در گوگل را در سال 2013 میلادی و به عنوان مدیر حسابداری منطقه ای آغاز نمود و پیش از آن هم از اکوادور به آمریکا مهاجرت کرده بود تا در دانشگاه جرج تاون به تحصیل بپردازد.

مایرا به عنوان مدیر برنامه و بودجه وظیفه دارد که بر پروژه های مختلف گوگل در حوزه های مختلف نظارت نماید و در جریان یک روز کاری با بخش های مختلفی چون بازاریابی و تیم های فروش سر و کار دارد و عملکرد کارکنان و چالش های پیش رویشان را تحت نظر می گیرد و برای آغاز طرح های جدید کاری برنامه ریزی می کند.

او به عنوان یکی از کارکنان گوگل روزش را اینطور آغاز می کند؛ پس از حضور در دفتر، یک صبحانه تازه را میل می کند و با نوشیدن یک فنجان قهوه انرژی کافی برای شروع روزش را به دست می آورد و سپس به سراغ ایمیل هایش می رود و در جلسات از قبل برنامه ریزی شده حضور می یابد.

حوالی ظهر در یکی از کافه های نزدیک به دفترش ناهار را صرف می کند و اگر زمان کافی در اختیار داشته باشد به کافه های دیگرِ شرکت که در سایر طبقات هستند می رود.


گروه حسابداری لاکچری برادران فرازی